Przejdź do treści
Teofila, Zyty, Żywisława
« wstecz
A+ | A- | reset   kontrast | wyłącz obrazki
CENTRUM REHABILITACJI … RÓŻNORODNE ZAJĘCIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU DOFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW PFRON komentarze [0]
Po urlopowej przerwie, wakacyjnych podróżach i wypoczynku 16-go sierpnia spotkaliśmy się licznie na cyklicznych zajęciach „Zdrowy styl życia”. Pani rehabilitantka wyjaśniła, jak ważna jest dbałość o sprawność fizyczną. Zaprezentowała wiele prostych, drobnych przyrządów, które warto wykorzystać do systematycznych, prostych ćwiczeń w warunkach domowych. Zwróciła uwagę na prawidłowe oddychanie. Poinstruowała, w jaki sposób wykonywać gimnastykę oddechową i proste ćwiczenia usprawniające.
17 sierpnia w ramach zajęć „Przyjazny dom” delektowaliśmy się „smakami lata”. Wspólnie przygotowaliśmy owocową sałatkę w arbuzowej misie, na zakupionym wielofunkcyjnym urządzeniu zrobiliśmy góry, które zajadaliśmy z najróżniejszymi dodatkami. Był też orzeźwiający arbuzowy koktajl.
18-go sierpnia uczestnicy zajęć „W zdrowym ciele zdrowy duch” z zapałem ćwiczyli pod okiem p. rehabilitantki.
21-go sierpnia odbyło się spotkanie „Kawiarenka podróżnika”, na którym uczestnicy podzielili się wrażeniami z wakacyjnych wyjazdów. Wymienili się spostrzeżeniami dotyczącymi udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami na „turystycznych szlakach”.
W dn. od 21 do 25 sierpnia odbył się pierwszy zjazd dla uczestników zajęć z zakresu tyfloinformatyki. Na drugi zjazd uczestnicy przyjadą we wrześniu.
25-go sierpnia odbyły się kolejne zajęcia usprawniające „W zdrowym ciele zdrowy duch”.
28-go sierpnia druga grupa spotkała się w ramach „Kawiarenki podróżnika”
31-go sierpnia w ramach „Wsparcia dla seniorów” zorganizowaliśmy spacer z bydgoską przewodniczką, która tym razem oprowadziła nas po ścisłym centrum Bydgoszczy. Spacer rozpoczęliśmy od Skweru im prof. Józefa Kałużnego, przeszliśmy na „Wyspę Młyńską” zaglądając do Młynów Rothera, następnie posłuchaliśmy ciekawostek i legend przemierzając Stary Rynek i ulicę Długą. Spacer zakończyliśmy w gruzińskiej restauracji racząc się serwowanymi przysmakami.
Dla uczestników projektu zaplanowaliśmy wiele działań. Przed nami wrzesień.
Nie będziemy się nudzić.
Dodał: PZN kuj-pom, dnia 01.09.2023, 14:18
[skomentuj] [wróć do newsów]

PsNews::info
Do tego newsa nie dodano jeszcze żadnego komentarza.